και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΤΑΓΑΚΗ Σκέτος Εγώ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΗΝ ΛΕΝ ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΟΙ ΚΑΚΙΕΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ, ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ -ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...
Η ΚΟΠΕΛΙΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΤΑΓΑΚΗ, ΚΡΗΤΙΚΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΔΟΞΑΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΡΑ ΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ, ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΙ ΕΣΕΝΑ, ΟΛΩΝΩΝ ΜΑΣ!
ΚΑΛΉ ΑΚΡΟΑΣΗ




Σκέτος Εγώ

Μου λείπουν κάτι ανέμελα χρόνια
φωτογραφίες μέσα στα χιόνια
πουλόβερ εσύ
ζακέτα εγώ
Σ΄ αγαπώ
Μου λείπουν κάτι απλές εποχές
που ήξερα πάντα τι θες
ποτό στο Θησείο
τραπέζι για δύο
Σ΄ αγαπώ
Μου λείπουν τα παλιά σινεμά
στην πρώτη σειρά αγκαλιά
ταινίες με κλέφτες
αθώοι και φταίχτες
Σ΄ αγαπώ
Μου λείπουν κάτι γκρίζες Δευτέρες
που μας έπνιγαν οι δουλειές
ύστερα ''αντίο γραφείο''
γλυκό στο ψυγείο
Σ΄ αγαπώ
Μου λείπουν κάτι αδέσποτες μέρες
στα πάρκα με δύο καφέδες
γλυκός εσύ

Σκέτος Εγώ- Γεωργία Νταγάκη
Album ‘’Phobie’’ Φόβος
στίχοι: Γιάννης Πλιάγκος μουσική: Γιάννης Σκούταρης
• Γεωργία Νταγάκη: Λύρα
Γιάννης Σκούταρης: Ενορχήστρωση
ALBUM ΄PHOBIE’ ΦΟΒΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: