και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Σημερα δεν ήθελα πολλά - Μανώλης Λιδάκης

.

Σήμερα δεν ήθελα πολλά


Στίχοι: Λινα νικολακοπούλου
μουσική Γιάνης Σπάθας
Ερμηνεία: Μανώλης Λιδάκης
Δίσκος: Οπωσδήποτε παράθυρο

Όσο εσένα θ΄ αγαπάω
Πάλι μέσα μου θα πάω
Ό,τι αξίζω θα σκορπάω
Τέτοια ονειρευτά

Όσο εσένα θα ΄χω μόνο
Λίγο – λίγο θα ερημώνω
Μα η καρδιά θα με σκεπάζει
Απ' τα αριστερά

Σήμερα δεν ήθελα πολλά
Σήμερα δεν ένιωθα καλά
Σήμερα μιλούσα λίγο
Κάπως έτσι καταλήγω
Όταν η ψυχή παρακαλά
Να ‘ρθουνε τα μεν τα ναι
Τα άλλα

Σήμερα μιλούσα λίγο
Κάπως έτσι καταλήγω
Όταν η ψυχή παρακαλά
Πάμε θεέ μου εμείς οι δυο
καλά…

Όσο εσένα θα κοιτάω
Μες τα μάτια να ρωτάω
Η ζυγαριά μου που κρατάω
Λέει παντοτινά

Όσο εσένα θ΄ ανασαίνω
Πάλι θα 'χω εδώ δεμένο
Το πιθανό, φυλακισμένο
Να μου φτερουγά


Τίποτα σήμερα, τίποτα πια(;)

Αδυναμίες κι ελλείψεις που πληθαίνουν με τον καιρό και αθροίζονται και σε πνίγουν σε μια θάλασσα που δε μπόρεσες να μπεις, να ταξιδέψεις, να επιπλεύσεις έστω...
Τα βαρίδια της ανερμάτιστης ζωής μου ανάκατα, λάθος τοποθετημένα, στοιβαγμένα χωρίς σπουδή, ατάλαντα.
Το ένα καράβι χάνεται μετά το άλλο σφυρίζοντας μεγαλόπρεπα την αναχώρησή του αφήνοντας πίσω ένα ξερονήσι που όλο μακραίνει και μικραίνει, χάνεται στην αχλή του μύθου…