και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Αν υπάρχεις κάπου εσύ - Έλλη Πασπαλά










.
(Για ακρόαση δεξί κλικ στον τίτλο και ακολούθως minimized)

Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Μουσική: Νότης Μαυρουδής

Πρώτη εκτέλεση: Έλλη Πασπαλά
Από τον δίσκο του Νότη Μαυρουδή ¨στην ηχώ του έρωτα"
Άκου κι αυτό το μυστικό
Που το κρατάω κρυμμένο
Είναι γραφτό μα είναι γλυκό
Είναι και μαγεμένο

Μεταμορφώνομαι λοιπόν
Μπροστά στα μάτια ολονών
Τραγουδάκια τραγουδάω
Και δεν μιλάω προς το παρόν

Κι αν υπάρχεις κάπου εσύ
Σε μια πόλη ή στο νησί
Θα το πιεις το μυστικό μου
Κάποια νύχτα σαν κρασί

Εγώ είμαι εδώ κι εσύ είσαι εκεί
Κι είναι στη μέση ο χρόνος
Μα θα σε βρω μια μαγική
Βραδιά που θα 'σαι μόνος

Μεταμορφώνομαι λοιπόν
Μπροστά στα μάτια ολονών
Και σε ψάχνω και με ψάχνεις
Στα τυφλά προς το παρόν



Όλα για σένα

Έτσι για να ξέρεις, εγώ, υπάρχω ακόμη σε μια πόλη ναυαγισμένη, σ’ ένα καμένο νησί.
Έτσι για να ξέρεις, η καρδιά μου κτυπά πάντα στον ίδιο δικό σου πόνο, ανερμάτιστη, μεθυσμένη
Έτσι για να ξέρεις, ο χρόνος χωρίς καμία σημασία κυλά κι εγώ μόνο για να τον σκοτώνω είμαι ικανή, για να με φέρνει πάντα στο πουθενά.
Έτσι για να ξέρεις, η ηχώ των τραγουδιών που αγάπησες με χαϊδεύει κάθε βράδυ και μου λέει τα μυστικά, που εσύ ποτέ δε θέλησες να μου πεις.
Έτσι για να ξέρεις, στα κύτταρά μου κρύβω το μυστικό σου και το βγάζω βόλτα κάθε βράδυ ακουμπώντας γερά το παγωμένο σίδερο.
Έτσι για να ξέρεις, τα βήματα μου, αργά, ασταθή, μετρημένα με φέρνουν πάντα στην άκρη του νερού, όπου με ανακούφιση αφήνομαι να πέσω.
Έτσι για να ξέρεις, η θύμησή σου παραμένει στο λίγο ανέπαφο κομμάτι του μυαλού, λαμπερή, άφθαρτη και μου δίνει ελπίδες να σωθώ, ή να χαθώ.
Έτσι για να ξέρεις…

Μα τι σου λέω τώρα; Εσύ όλα τα ξέρεις. μόνο εμένα αρνήθηκες να μάθεις…