και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Ούλλες πεθυμώ τες : Ευαγόρας Καραγιώργης



Ούλλες πεθυμώ τες

(Στίχοι/μουσική/ερμηνεία: Ευαγόρας Καραγιώργης
από το δίσκο «Το παλιό λαούτο)


Πε μου τραούθκια όμορφα
για`να τα τραουδήσω
σ’ ούλλους μεγάλους τζιαι μιτσιούς
έρωτες να θυμίσω

Πε μουγια τες αγάπες μου
που χάθηκαν τζι’ εφήαν
επήρεν τες οι θάλασσα
επήραν τες τα πλοία

Αγαπώ τα μάθκια τους
αγαπώ τα μάθκια τους χαρώ τες
τζείνα τα γινάθκια τους
κάμνουν με τζαι ούλλες πεθυμώ τες

Αγάπες μου περαστικές
τι να σας τραουδήσω
πού να βρω λόγια τζιαι ψευκιές
να σας ξανακερδίσω

Τι να σας πω για να ΄ρτετε
παλε κοντά σε μένα
πως τα δικά μου τα φιλιά
εν ούλλα έναν τζι’ έναν

Αγαπώ τα μάθκια τους
αγαπώ τα μάθκια τους χαρώ τες
τζείνα τα γινάθκια τους
κάμνουν με τζαι ούλλες πεθυμώ τες


Για τον Ευαγόρα τον Καραγιώργη σας έχω ξαναμιλήσει, αγαπημένος φίλος και πολύ ταλαντούχος μουσικός- τροβαδούρος-μελωδός με σημαντικό μέχρι τώρα συνθετικό έργο σε τραγούδια και θεατρικές παραστάσεις.

Κι έχει μια γλυτζιά νοσταλγία η φωνή του που σε κερδίζει αμέσως, γιατί ο στίχος του στην κυπριακή διάλεκτο και το «παλιό λαούτο» του πατέρα του δένουν τέλεια με τον άνθρωπο που τα τραγουδά. Σαν άνθρωπος είναι ακριβώς αυτό που βγαίνει απ' τα τραούθκια του μα και απ' τον τρόπο που τα τραγουδά. Καθαρός, μπεσαλής και γλυκύτατος.

Για τη σημερινή μέρα που όλοι λίγο ως πολύ το ‘χετε ρίξει έξω σε αγρούς και σε πλαγιές, σας αφιερώνω το τραγούδι αυτό του Ευαγόρα για να αφεθείτε στη νοσταλγία του και να θυμηθείτε παλιές αγάπες που κρύβετε κάπου σε μια γωνιά της καρδιάς σας.

Μην τις ξεριζώσετε ποτέ, είναι η… προίκα σας.

Όμορφα να περνάτε