και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ελλη Πασπαλά - Για πού το 'βαλες καρδιά μου



Η Έλλη Πασπαλά σε μια μπαλάντα του Ορφέα Περίδη
Παρέα με τον σύντροφό της David Lymch στο φλάουτο και τον Σταύρο Λάντσια που άφησε για λίγο το πιάνο του και αγγάλιασε την κιθάρα για να συνοδέψει την πολύτιμη φωνή της Έλλης Πασπαλά. Μια μυσταγωγία για τρεις όπου τέταρτος δε χωρά, γιατί η σύνδεση των μουσικών που την ζουν κρατάει χρόνια και η πνοή του ενός έγινε άγγιγμα του άλλου...


Για που το βαλες καρδιά μου

Στίχοι: Νατάσσα Μεσσήνη
Μουσική: Ορφέας Περίδης
Πρώτη εκτέλεση: Ορφέας Περίδης


Για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά
για ποια πέλαγα ουράνια άστρα μαγικά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά

Για ποια μακρινή πατρίδα έρμη ξενητειά
θάλασσα ουρανός μ' αστέρια πουθενά στεριά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά

Ποια αγάπη ποιο λιμάνι ποια παρηγοριά
θα χεις αγκαλιά το κύμα χάδι το νοτιά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά


στίχοι από το stixoi.info και τον ευχαριστώ για το έργο που ανέλαβε τόσα χρόνια τώρα...

Α! και καλά Χριστούγεννα για όσους σημαίνει ακόμη κάτι άλλο από την καταναλωτική φρενίτιδα που χαρακτηρίζει τις μέρες αυτές.


Για αντίδοτο ανεβάζω το τραγούδι αυτό με την ευχή να ακολουθούμε πάντα την καρδιά μας όταν αποφασίζει να φύγει από το τέλμα και ανυπόμονη μας σπρώχνει για παρά πέρα κι ας μην υπάρχει πουθενά στεριά, κι ας είναι για παρηγοριά…

Φτάνει που ανοίγει πανιά!