και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Νένα Βενετσάνου - Σάρα


 

Φανταστική Νένα Βενετσάνου, φωνή σαν αέρας που φθάνει μέχρι τα τρίσβαθα της ψυχής και αφήνει κόκκους άμμου από μιαν έρημο μακρυνή, όσο η ψυχή.

Όταν τραγουδά δικές της μουσικές αποκτά μια μεγαλοπρέπεια που ξέρει να κρατά τις ισορροπίες.

Σαρα
Μουσική & τραγούδι: Νένα Βενετσάνου,
Στίχοι: Νίνα Ναχμία


Ήρθα
Είπα να' ρθώ, μα πως να' ρθώ;
θα' ναι η ψυχή μου πίσω
δεν έχω μέρος να σταθώ και να ξαναγυρίσω
Ξένη, ξένη μου λένε ειμ' εδώ
ξένη κι εκεί θα πούνε
τις δυο πατρίδες μου αγαπώ
μ' αυτές δε με χωρούνε

Πάνω στο όρος Ελαιών
ο νους φλογίτσα των κεριών
σε περιπλάνηση κι οδύνη
να φέρνει σάρκα και οστά
και στην οθόνη σας μπροστά
αναπαράσταση να δίνει

Τρέχουν, τρέχουν τα δάκρυα σα βροχή
χρόνια που νιώθω μόνη
άλλη πατρίδα στην ψυχή
κι άλλη να με πληγώνει
Άκου, να την ξυπνά η Ιεριχώ
απ' τους αιώνες ψάλλει
την άκουσα και ξεψυχώ
θέλω ν' ακούσω πάλι...





"Δεν έχω μέρος να σταθώ και να ξαναγυρίσω"

τέλειο!