και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Να με προσέχεις-Πορτοκάλογλου/Τσαλιγοπούλου



Να με Προσέχεις

Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Πορτοκάλογλου
Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Σαββόπουλος


Έλα κοντά μην κάνεις πίσω
το χέρι κράτα μου στα σκοτεινα

Έλα κοντά να σου μιλήσω
γι'αυτά που μέσα δεν χωράνε πια

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις

να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Έλα κοντά το κόσμο κρύψε
τον κόσμο αυτό που μου ζητά πολλά

Έλα κοντά μια σπίθα ρίξε
να βγει απ΄την στάχτη μου ξανά φωτιά

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

stixoi.info
Ο Πορτοκάλογλου ξέρει να γράφει τραγούδια τόσο απλά και τόσο γεμάτα, που αντέχουν στο χρόνο και στην κάθε ιστορία που τα ζει, κάθε φορά που το αγόρι ψιθυρίζει στην κοπελιά του «να με προσέχεις».

Πόσο αληθινό ακούγεται αυτό το «να με προσέχεις, γιατί έχω πέσει χαμηλά…» του Πορτοκάλογλου! Πόσο ψηλώνει στα μάτια μου ο άντρας που το παραδέχεται αυτό!