και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Τριαντάφυλλα - Πέτρος Δουρδουμπάκης






Τριαντάφυλλα

Στίχοι/μουσική: Πέτρος Δουρδουμπάκης
Ερμηνεία: Γεράσιμος Ανδρεάτος


Κλείσε τα μάτια μάτια μου
και αύριο ποιος ξέρει
Η νέα μέρα που θα ‘ρθει
τι άνεμο θα φέρει

Μα εγώ θα ζω για τις στιγμές
που θα σαι απέναντί μου
και για τη φλόγα της καρδιάς
που καίει τη λογική μου

Όσα εσύ δε μου ‘ταξες
και γω δεν τα τολμούσα
τις μέρες τα ζωγράφιζα
τι νύχτες τα ποθούσα
Μα εγώ θα ζω για τις στιγμές
που θα ‘σαι απέναντί μου
και για τη φλόγα της καρδιάς
που καίει τη λογική μου

Ο ουρανός ειν’ η σιωπή
στης θάλασσας τον ήχο
Η ευτυχία κρύβεται
σε έρημα ακρογιάλια
την ώρα που το δειλινό
σβήνει τα μυστικά μας
και παίρνει ο ορίζοντας φωτιά
και κάνει τα όνειρά μας
Τριαντάφυλλα


Αυτό κι αν είναι ερωτευμένο τραγούδι!
Τα «τριαντάφυλλα» του Πέτρου Δουρδουμπάκη, ένα τραγούδι που πρωτοτραγούδησε ο ίδιος στον δίσκο «Στολίδια απ’ τα σκουπίδια», με την άτσαλη μα συνάμα ελκυστική φωνή του συνθέτη και που το εμπιστεύθηκε κατόπιν στη φωνή του Γεράσιμου Ανδρεάτου. Κι ο Ανδρεάτος το κάνει δικό του, το λυγίζει, το αγκαλιάζει με κείνη τη βαθιά και γεμάτη θλίψη φωνή του.
Κι όταν ακούω αυτό το τραγούδι νιώθω ερωτευμένη! Δεν έχει σημασία με ποιον, έτσι απλά νιώθω τη μελαγχολία του έρωτα να με τυλίγει και να μου σκορπά παντού τριαντάφυλλα…

Από τον δίσκο "Εικόνες μπερδεύουν το μυαλό" που περιέχει επανεκτελέσεις τραγουδιών του Πέτρου Δουρδουμπάκη
Περιεχόμενα CD

1. Νέα σελήνη
2.Κόκκινο κρασί
3.Μια λέξη παραπάνω
4. Τα μαύρα σύννεφα
5. Από όνειρο σε όνειρο
6. Παραθυράκι
7. Το σχεδόν και το ίσως
8. Ταξιδιάρικο πουλί
9. Τριαντάφυλλα
10. Τυφλές ελπίδες
11. Ότι άναψε θα σβήσει
12. Μη σταματάς
13. Εικόνες παιδεύουν το μυαλό
14. Ο ξένος