και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ο Νείλος, Ένα Οχι Ελευθερία Αρβανιτάκη - Νίκος Ξυδάκης -




Ο Νείλος
Μουσική:  Νίκος Ξυδάκης

Α, γλυκά του Νείλου δειλινά
μάγια φορτωμένα.
Α, πώς μου `λεγε μια φοινικιά
παραμύθια ξένα.

Έφυγες, ξανά σε περιμένω
έλα φως μου άιντε να χαρείς.




Α, της δύσης χρώματα βαριά
στα νερά χυμένα,
 
α, κυλάει ο Νείλος σιωπηλά
πάντα στα χαμένα.

Έφυγες, ξανά σε περιμένω
έλα φως μου άιντε να χαρείς.

Α, ξυπνάει άι από μακριά,
 
άι μυστικά κρυμμένα.
Α, μου λέει για μια καινούργια αυγή
που θα `ρθεί για μένα.






Ένα όχι - Ελευθερία Αρβανιτάκη




Ένα όχι 


Μουσική:  Νίκος Ξυδάκης

Ένα όχι θα με πείραζε δε λέω
μα δε θα μ’ έκανε νύχτες να κλαίω,
 
ένα όχι θα με πείραζε λιγάκι
μα δε θα μ’ έκανε να κλαίω σαν παιδάκι.

Το όχι που ’φτιαξες με το κεφάλι σου
μαλλιά, χείλια, μέτωπο και μάτια,
 
το όχι αυτό, το όχι αυτό
μ’ έκανε χίλια κομμάτια.

Ένα όχι θα με πείραζε δε λέω
μα δε θα μ’ έκανε νύχτες να κλαίω,
 
ένα όχι θα με πείραζε δε λέω
μα δε θα μ’ έκανε τραγούδια να σου λέω.

Έφυγες, ξανά σε περιμένω
έλα φως μου άιντε να χαρείς.






Νίκος Ξυδάκης ‎– Κοντά Στη Δόξα Μια Στιγμή (1987)



1Οι Χήρες
Lyrics By – Τάσος Σαμαρτζής
2:15
2Στα Εστιατόρια Που Τρων Τα Συνεργεία
Lyrics By – Θοδωρής Γκόνης
2:34
3Ένα Όχι
Lyrics By – Θοδωρής Γκόνης
3:21
4Βάλε Μου Να Πιω
Lyrics By – Τάσος Σαμαρτζής
2:50
5Hellas Special
Lyrics By – Τάσος Σαμαρτζής
3:31
6Δόξα Δράμας
Lyrics By – Θοδωρής Γκόνης
2:27
7Νείλος
Lyrics By – Εμμανουήλ Ζάχος
4:01
8Μεταξωτή Αγάπη
Lyrics By – Θοδωρής Γκόνης
3:16
9Η Σφίγγα
Lyrics By – Μανώλης Ρασούλης
3:05
10Ερωτικό
Lyrics By – Ναπολέων Λαπαθιώτης*
3:21
11Τα 'Χει Χάσει Όλα
Lyrics By – Νίκος Ξυδάκης
2:04
12Μη Φοβάσαι
Lyrics By – Μανώλης Ρασούλης







Δεν υπάρχουν σχόλια: