και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Άρνηση -Μελίνα Κανά



Άρνηση

Σμαρώ Παπαδοπούλου
Μουσική: Θοδωρής Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά


Πότε σήκωσες το βλέμμα
δίχως να 'χει στεναγμό
πότε άλλοθι το ψέμα
μου έδωσες να κρατηθώ

Πώς μπορεί να 'σαι δική μου
ζωή μου, τόσο άδικη
ένα όνειρο δε δίνεις
κι ειν' η σιωπή σου απάντηση
κι έχεις για όποιον σ' αγαπά


την άρνηση

Πότε ξέχασες ν' αφήσεις
πίσω σου κάθε καημό
πότε τράβηξες να σβήσεις
με μια γραμμή το παρελθόν

Πώς μπορεί να 'σαι δική μου
ζωή μου, τόσο άδικη
ένα όνειρο δε δίνεις
κι ειν' η σιωπή σου απάντηση
κι έχεις για όποιον σ' αγαπά
την άρνηση


στίχοι από stixoi.info

Ίσως το πιο σκληρό κι απαισιόδοξο τραγούδι, χωρίς διέξοδο κι ανάσα παρηγοριάς, που έχω ακούσει!

Αφου να σκεφείτε ακόμα κι εγώ δεν το αντέχω...

Ας το ξορκίσουμε κι αυτό!
Κι ελπίζω μετά απ υτο να πάρουμε τ απάνω μας