και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Το τραγούδι του χελιδονιού - Χαρούλα Αλεξίου




Το τραγούδι του χελιδονιού

Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου




Έλα εδώ κοντά
να σου δώσω ένα φιλάκι
έλα μη μου κλαις
άσπρο μου χελιδονάκι

Ο Θεός να μας φυλάει
από μάτι που κοιτάει πονηρά
Ο Θεός να μας σκεπάζει
όταν η ψυχή τρομάζει την χαρά
Πες μου, τι σε πολεμάει;

Γέλασε ξανά
κρυσταλλένιο μου αγγελούδι
η άνοιξη να 'ρθει
να φωτίσει το τραγούδι

Μέλισσες και πεταλούδες
να στολίζουν τις φτερούγες που φοράς
και τα σύννεφα ν' ανοίξουν
τον Θεούλη να σου δείξουν, να μιλάς
Να σταθώ κι εγώ στο πλάι

Με τραγούδια και ζαφείρια
θα σου κάνω τα χατίρια
Μην πονάς
θα σου στείλω εγώ δελφίνια
απ' την Πάφο ως την Κερύνεια να γυρνάς
όλες του νησιού τις χάρες να φοράς
χελιδόνι, τη ζωή να τραγουδάς


Το τραγούδι αυτό το έγραψε η Χαρούλα για την νεογέννητη κορούλα του Τάσου Ισαάκ, του παληκαριού που έπεσε κτυπημένος βάναυσα από τους τούρκους στρατιώτες στις 11 Αυγούστου 1997 στη Δερύνεια



Δεν υπάρχουν σχόλια: