και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ -Ν. Ξυδάκης





Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ

Δίσκος: ΚΑΙΡΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΧΑΡΤΟΥΜ
Ερμηνευτής: ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ
Συνθέτης: ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ
Στιχουργός: ΘΟΔΩΡΗΣ ΓΚΟΝΗΣ



Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ
για να σε φέρω πίσω
μου λεν η πέτρα είναι βαριά

και πώς να την κυλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μην ζητώ
τίποτα από σένα
γιατί η γη κι ο ουρανός
δεν είναι πράγμα ένα
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μη ρωτώ
του κόσμου τους διαβάτες
γιατί εσύ πια περπατάς
σε άλλες τώρα στράτες
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Μα εγώ το ξέρω πως θα ‘ρθω
και θα σε συναντήσω
μόνο δεν ξέρω αν μπορώ
στον άλλο κόσμο που θα ‘ρθω γλυκά να σε φιλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε


Το τραγούδι αυτό, ένας ύμνος στη φιλία κι ένα από τα αγαπημένα μου, υπάρχει σε έναν από τους πιο όμορφους δίσκους, το Κάιρο Ναύπλιο Χαρτούμ σε στίχους του Θοδωρή Γκόνη. Πολύτιμη συνεργασία με μουσικές που ακολουθούν τους στίχους με ευλάβια και αποδίδουν τον εσωτερικό τους ρυθμό, βαδίζοντας σε δρόμους ανατολικούς .



Κάιρο Ναύπλιο Χαρτούμ

ΚΑΙΡΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΧΑΡΤΟΥΜ
2 ΜΕΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ
3 ΗΜΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΠΟΥΛΙ
4 ΒΟΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ
5 ΚΑΝΟΝΑΚΙ
6 ΑΝΝΑ ΚΑΡΕΝΙΝΑ
7 Ο ΚΟΡΥΔΑΛΟΣ
8 ΤΑ ΚΕΡΜΑΤΑ
9 ΜΑΡΙΑ ΔΟΞΑΠΑΤΡΗ
10 ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ
11 ΝΑΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ -
μαζί με την Ελ.Αρβανιτάκη
12 ΤΟ ΦΙΛΗΜΑ
13 Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΚΑΡΥΤΑΙΝΑΣ


Δεν το χω σε ηλεκτρονική μορφή γι αυτό το ανεβάζω από ζωντανή ηχογράφηση στο Γυάλλινο μουσικό θέατρο, ένα τριπλό CD που περιέχει κάποια από τα πιο όμορφα τραγούδια του Ξυδάκη Mια υπέροχη παρέα που αποτελούν η Eλευθερία Aρβανιτάκη, ο Παντελής θαλασσινός, ο Aνδρέας Kαρακότας, η Mελίνα Kανά, ο Σωκράτης Mάλαμας, ο Nίκος Πορτοκάλογλου, η Eλένη Tσαλιγοπούλου και ο Haig Yazdjian συνοδευόμενοι από ορχήστρες που πιάνουν το κέντρο της ανατολικοδυτικής μουσικής ιστορίας μας μεταφέρουν στην ατμόσφαιρα συγκίνησης του Γυάλινου Mουσικού Θεάτρου όπου έγιναν οι ζωντανές αυτές ηχογραφήσεις.

Νίκος Ξυδάκης βιογραφικό
Συνέντευξη του στον Νίκο Βιδάλη