και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

Αναμονή Ι ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ Έλλη Πασπαλά,



Σςςςςςςςςςςςςςςςςς
Μόνο η θεϊκή φωνή της Έλλης Πασπαλά, μόνο αυτή ν’ ακούγεται, να μου λέει για την αναμονή που κρύβει την προσμονή και την πολύτιμη υπομονή…



ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ
στοίχοι/μουσική Κώστας Χριτάτος)



Την πρώτη μας μέρα
θα βγούμε στους δρόμους
και μια ιστορία παλιά θα σου πω
πως πέφτουν τα φύλλα
στην άκρη του δρόμου
και πως τα μαζεύω και ζω

Τη δεύτερη μέρα στην ίδια παρέα
πως είμαι τυχαία ξανά θ αρνηθώ
θ αλείψω τα χείλια με όνειρα χίλια
και σ ένα φιλί θα χαθώ

Την Τρίτη μας μέρα
που θα ‘μαστε ένα
μα μια ιστορία παλιά στο μυαλό
γραμμένο στα φύλλα
που πέφτουν κι εκείνα
το πιο μακρινό σ αγαπώ




Αυτοί που ξέρουν συστήνουν υπομονή. Ανακατεύουν βότανα και φυτοφάρμακα, κοιτάζουν ασπρόμαυρες πλαστικές αγιογραφίες και χαμογελούν με… συγκρατημένη αισιοδοξία.
Κι εγώ μαζί τους μετρώ τις μέρες, τους αιώνες.

Περιμένω
Περιμένω
Περιμένω

Aκούω αυτό το μαγικό τραγούδι, σφίγγω τις αδύναμες γροθιές, κρατάω το κεφάλι ίσιο, περήφανο και περιμένω…

6 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Ypomonh loipon kai psyxraimia, Klelia mou! Ki apo dw oles moy oi eyxes gia to kalytero! Filiaa

A.F.Marx είπε...

Κι εμείς μαζί περιμένουμε...
ΣΕ περιμένουμε
Και στέλνουμε τις ευχές μας να σε συντροφεύουν...

νατασσΆκι είπε...

Αυτοί που ξέρουν συστήνουν
υπομονή.

Εγώ ακούω πάντα αυτούς που ξέρουν...
Υπομονή λοιπόν, Κλέλια μου - και κουράγιο - όλα καλά θα είναι.
Όλες τις ευχές κι από μένα.
Κι ένα μεγάλο φιλί. :)

alzap είπε...

Μπράβο, εξαιρετικό ξεκίνημα.
Σου εύχομαι τα καλύτερα και τα πιο δημιοργικά.
Να είσαι πάντα καλά.

μαριάννα είπε...

Μαζί σου...

tsiailisworld είπε...

κλέλια μου, αυτό το blog μου αρέσει πολύ, το ίδιο με τη μαμά του το "για την αρλέτα", έμαθε απ' τη μαμά του και ουρανοβατεί. Συνέχισε και όλα τα blogoμάτια είναι μαζί σου. Δίπλα σου, να δυναμώνουν τις γροθιές σου εκεί που εσύ λες "φτάνει".