και για τα τραγούδια"

και για τα τραγούδια"

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

???????????? ??????????

Τα πρωινά του Σαββάτου αφήνομαι σε μια χαλαροσυνειρμική βόλτα στο διαδύκτιο. Χωρίς ιδιαίτερο πλάνο στο μυαλό. Έτσι όπου με βγάλει. Ο ένας σύνδεσμος φέρνει τον άλλο και αν είμαι τυχερή ,μπορεί και να πέσω σε ενδιαφέροντα πραγματάκια, όπως τούτο δω ποτ με προ(σ)καλεί μα ποστάρω στο blog μου. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν έκανα τίποτα για να αναζητήσω το blog μου. Όυτε διεύθυνση, ούτε κωδικό, τίποτα. Απλώς μου βγάζει ένα πίνακα και μου λέει εδώ μπορείτε να γράψετε και να ποστάρετε στο blog σας κι είπα να δοκιμάσω…
Για να δούμε…

Άπειρα ερωτηματικά! Άστο Mr Google, αφού εσύ έχεις όλες τις απαντήσεις, πώς γίνεται να μην ξέρεις ελληνικά?

Να τι μου έβγαλε και το αφήνω για ντοκουμέντο!

?? ?????? ??? ???????? ???????? ?? ??? ???????????????? ????? ??? ?????????. ????? ????????? ????? ??? ?????. ???? ???? ?? ??????. ? ???? ????????? ?????? ??? ???? ??? ?? ????? ?????? ,?????? ??? ?? ???? ?? ???????????? ???????????, ???? ????? ?? ??? ?? ???(?)????? ?? ??????? ??? blog ???. ?? ?????????? ????? ??? ??? ????? ?????? ??? ?? ????????? ?? blog ???. ???? ?????????, ???? ??????, ??????. ????? ??? ?????? ??? ?????? ??? ??? ???? ??? ???????? ?? ??????? ??? ?? ????????? ??? blog ??? ?? ???? ?? ?????????
??? ?? ??????

Χα! Δεν δούλεψε τελικά. Ίσως να πρέπει μάλλον να χρησιμοποιήσω την αγγλική. No thanks man...